Navigation Menu

Srbotrade online - mesto povoljne kupovine



Po kiši, snegu, na temperaturi od plus 40 i na minusu, ispred jedne apoteke u Sinđelićevoj ulici na Vračaru stalno su redovi.
Tako su 2014. godine pisale "Večernje novosti". Razlog stalne gužve pred vratima Srbotrade apoteke, pogađate su,  najpovoljnije cene lekova, dermokozmetike i svega što se prodaje u jednoj apoteci. Pokretanjem online prodaje Srbotrade je omogućio povoljnu i udobnu  kupovinu svima u Srbiji.
Koliko su povoljniji uverila sam se prilikom prve kupovine. Za tri proizvoda sa slike uštedela sam nešto više od 1000, 00 dinara i pored plaćene poštarine i bančine provizije. Pored novca uštedela sam i na potrazi jer u mom gradu nema apoteke koja u svom prodajnom asortimanu ima sva tri brenda.
Paket mi je stigao za nešto manje od 24 h nakon uplate, uredno spakovan sa poklonom. Dobila sam veliku Bioderma maramu za plažu i 4 testera od 5ml različitih Bioderminih krema za zaštitu lica. Podsetili su me na kupovinu u inostranstvu gde vam uvek napune kesu testerima, što kod nas nije praksa. Da bi dobili testere nije bitan iznos kupovine, morate da ih posebno tražite. 
Pored toga što su najpovoljniji, imaju i najveći izbor brendova dermokozmetike. Spisak možete pogledati ovde. Svakog dana imaju promocije i akcije koje važe i za online kupovinu a kalendar promocija i akcija možete videti ovde.
Prva Srbotrade apoteka, ona s početka priče  otvorena je 2006. godine a ovih dana otvorena je nova koja se prostire na 200 m2 u neposrednoj blizini prve. Ako ste iz Beograda moćiće te da uživate u kupovini u novoj apoteci a za nas koji nismo tu je online apoteka na ovom linku.
Da li ste kupovali u Srbotrade apoteci?


3 коментара:

  1. Jesam,ja sam odusevljena njima i uvek se pitam,imaju li oni zaradu :-) .Sali na stranu...cak i sa postarinom,dosta se ustedi,uvek posalju testere,nekad i poklone,poput,eto te esarpe,meni su kremu za lice,nesto i za bebu...ma odusevljena sam!

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista sve pohvale za Srbotrade! :) Sve je znacajno jeftinije u odnosu na ostale apoteke.

    ОдговориИзбриши
  3. Da,cak i kada nisu na akciji...a na akciji...TEK.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши

Follow @ matureskincare